REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ECOMREVOLUTION.PL
§ 1
PREAMBUŁA
- Regulamin określa prawa i obowiązki użytkowników sklepu internetowego ecomrevolution.pl oraz aplikacji mobilnej, a także zasady ich funkcjonowania.
- Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez firmę Advisly Hubert Misiąg (NIP: 7922316117, REGON: 522112522) za pośrednictwem sklepu internetowego ecomrevolution.pl (zwanego w dalszej części: „Sklepem Internetowym”).
§ 2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Właścicielem i administratorem sklepu internetowego ecomrevolution.pl jest firma Advisly Hubert Misiąg (NIP: 7922316117, REGON: 522112522), zwany dalej „Sprzedawcą”.
- Zarówno układ elementów graficznych oraz układ treści, jak i sama treść serwisu, w tym zamieszczone zdjęcia stanowi własność sklepu internetowego ecomrevolution.pl i korzysta z ochrony prawnej na mocy przepisów prawa autorskiego.
§ 3
DEFINICJE
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umową w ramach sklepu, której przedmiot nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Strona Internetowa lub Sklep – oznacza stronę internetową pod którą sprzedawca prowadzi sklep w domenie ecomrevolution.pl.
- Aplikacja – aplikacja mobilna Sprzedawcy, związana z prowadzoną przez niego działalnością, do której zastosowanie ma niniejszy regulamin.
- Klient – każdy podmiot, na rzecz którego zgodnie z regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być umowa sprzedaży.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
- Sprzedawca – oznacza na gruncie niniejszego dokumentu firmę Advisly Hubert Misiąg (NIP: 7922316117, REGON: 522112522), 37-500 Jarosław, ul. Reymonta 3A, która jest właścicielem sklepu.
- Treść cyfrowa – oznacza dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
- Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość na zasadach określonych w regulaminie między klientem a sprzedawcą.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu internetowego, w którym widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Operator płatności – podmiot oferujący możliwość zrealizowania szybkich płatności, w przypadku strony internetowej ecomrevolution.pl jest nim Serwis PayU.
- Płatności cykliczne – sposób dokonania przez Klienta zapłaty za Usługi, polegający na
automatycznym (bez udziału Klienta) pobraniu z karty płatniczej Klienta kwoty należności za Usługę. Warunki dokonywania płatności cyklicznych określa Regulamin. Operatorem płatności cyklicznych jest Serwis PayU. - Karta płatnicza – karta kredytowa lub karta debetowa, inne podobne narzędzia, przy pomocy których Klient może dokonywać płatności internetowych. Informacje o rodzajach kart płatniczych, które są akceptowane przez EcomRevolution.pl na potrzeby płatności cyklicznych są zamieszczone w Aplikacji sprzedażowej.
- Okres abonamentowy – okres wskazany w Specyfikacji Usługi, w którym Klient odpłatnie korzysta z Usługi, rozpoczynający się od dnia rozpoczęcia świadczenia Usługi, a w przypadku, gdy rozpoczęcie korzystania z Usługi następuje w ramach Okresu testowego – od dnia zakończenia Okresu testowego.
- Okres rozliczeniowy – okres za jaki jest uiszczana opłata za Usługę. W przypadku płatności jednorazowych, okres rozliczeniowy jest równy Okresowi abonamentowemu. W przypadku płatności okresowych, przypadających w Okresie abonamentowym, czas trwania Okresu rozliczeniowego określa Specyfikacja Usługi.
- Panel produktów – panel, który zawiera produkty do sprzedaży dodawane przez Sprzedawcę.
- Panel sklepu – panel, który umożliwia założenie sklepu Klientowi.
- Zamknięta grupa Discord – zamknięta społeczność, którą Klient otrzymuje po zakupie Treści cyfrowej.
- Kurs Zostań Uczniem – kurs o nazwie „E-Commerce A-Z” możliwy do zakupu w panelu.
§ 4
WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
- Wymogiem technicznym do korzystania ze sklepu internetowego ecomrevolution.pl jest posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego mającego dostęp do przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu.
- Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta. Do każdego konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
- Klient zobowiązuje się do nieprzekazywania osobom trzecim danych, za pomocą których loguje się do sklepu internetowego.
- Korzyścią posiadania konta jest możliwość korzystania z pełnej funkcjonalności sklepu internetowego.
- Za pośrednictwem Strony Sprzedawca świadczy usługi zarówno płatne, jaki bezpłatne. Wszelkie usług płatne zostaną przez Sprzedawcę stosownie oznaczone.
- Za pośrednictwem strony internetowej możliwe jest:
-
- Nawiązanie kontaktu ze Sprzedawcą;
- Założenie konta Użytkownika;
- Zapisanie się do grona subskrybentów;
- Publikacja komentarza pod artykułem zamieszczonym na łamach prowadzonego Bloga;
- Korzystanie z funkcjonalności panelu „Panel ucznia”;
- Zakup produktów umieszczonych w zakładce „Panel”;
- Pobranie darmowego e-Book’a;
- Możliwość zapisania się na szkolenie;
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu internetowego spowodowane siłami wyższymi, niedozwolonym działaniami osób trzecich lub niekompatybilności Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Wszelkie prawa do sklepu internetowego w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny, logotypów, grafik, treści zamieszczanych na stronie internetowej sklepu należą do sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób zgodny z regulaminem oraz za zgodą sprzedawcy.
- Aby korzystać z treści cyfrowej, klient musi posiadać sprzęt, który umożliwi mu odtwarzanie plików w formacie .mp4
- Sprzedawca informuje, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z pozyskania i modyfikowania danych klientów przez osoby nieuprawnione. Klient powinien stosować właściwe środki ochrony, które zminimalizują wskazane zagrożenia. W szczególności powinien stosować programy antywirusowe i inne chroniące tożsamość podczas korzystania z sieci Internet. Sklep nigdy nie zażąda od klienta danych do konta, danych do poczty elektronicznej lub hasła do konta bankowego.
- Sprzedawca zakazuje wykorzystania zasobów sklepu do prowadzenia przez klienta działalności, która godzi w interes sprzedawcy.
- Sprzedawca deklaruje, że Panel produktów nie zawsze jest aktualizowany codziennie. Ewentualne opóźnienia z dodawaniem produktów są uzasadniane na Zamkniętej grupie Discord.
§ 5
ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
- W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu należy wykonać następujące czynności:
a) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
b) kontynuować zakupy poprzez klikniecie przycisku „Wróć do zakupów” lub wybranie opcji „Przejdź do płatności”;
c) wypełnić Formularz Zamówienia dostępny po kliknięciu opcji „Przejdź do płatności” poprzez podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz ewentualnie – jeśli Kupujący posiada – wprowadzenie kuponu rabatowego;
d) opłacić zamówienie za pośrednictwem operatora PayU;
e) zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować jego postanowienia;
f) kliknąć na opcję “Kupuję i płacę” i dokonać stosownej płatności na stronie operatora płatności.
- W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia. W procesie zamówienia nie powstaje żaden ukryty koszt.
- Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać się z treścią regulaminu i go zaakceptować. Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do poprawnego złożenia zamówienia.
- Akceptacja Regulaminu przez Klienta obejmuje jednoczesne złożenie przez Klienta oświadczeń o treści wskazującej na:
a) zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptację jego postanowień;
b) dobrowolne przystąpienie do korzystania z usług Sprzedawcy na zasadach wynikających z Regulaminu;
c) prawidłowość zawartych w formularzu zamówienia informacji, a nadto na przyjęcie do wiadomości, iż w razie nieprawdziwości powyższego oświadczenia będzie dochodzić do ponoszenia odpowiedzialność na zasadach wynikających z przepisów prawa polskiego;
d) wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych, udostępnionych za pomocą formularza zamówienia, wyłącznie dla celów prawidłowego wykonania umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, zawartej przez Strony na zasadach wynikających z Regulaminu;
e) złożenie oświadczenia o świadomości utraty możliwości do odstąpienia od umowy,
- W odpowiedzi na otrzymane Zamówienie, Sprzedawca z chwilą zaksięgowania płatności przez zewnętrznego operatora płatności, wysyła do Klienta wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie Zamówienia oraz informację o utworzeniu konta wraz z danymi do logowania oraz wygenerowanym linkiem niezbędnym do utworzenia indywidualnego hasła, celem korzystania przez Klienta z zakupionych produktów cyfrowych.
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą zaksięgowania płatności przez zewnętrznego operatora płatności i w tym momencie konsument traci możliwość odstąpienia od umowy.
§ 6
WARUNKI PŁATNOŚCI
- Klient ma do dyspozycji formę płatności za pośrednictwem serwisu PayU lub płatności cykliczne.
- Ceny widoczne na stronie, są cenami brutto.
- Rozpoczęcie korzystania z płatności cyklicznych przez Klienta następuje w trakcie procedury nabywania Usługi lub przedłużania okresu korzystania z Usługi (przedłużania Okresu abonamentowego) poprzez Aplikację sprzedażową. Rozpoczęcie korzystania z płatności cyklicznych może nastąpić również w momencie automatycznego przejścia Usługi z Okresu testowego w Okres abonamentowy, o ile w przypadku danej Usługi istnieje możliwość korzystania z Okresu testowego oraz opcja automatycznego przejścia Usługi z Okresu testowego do Okresu abonamentowego.
- W celu zainicjowania płatności cyklicznych niezbędne jest zaakceptowanie przez Klienta w Aplikacji sprzedażowej, odpowiedniej opcji w oknie widocznym podczas dokonywania czynności nabycia Usługi/ przedłużenia Okresu abonamentowego / rejestracji na potrzeby korzystania z Okresu testowego.
- Akceptacja przez Klienta kanału płatności cyklicznych wywołuje skutek w odniesieniu do wszystkich Usług, z których korzysta lub będzie korzystał w przyszłości Klient, chyba że Klient wyraźnie wskaże w Aplikacji sprzedażowej (podczas dokonywania czynności określonych w ust. 3, że akceptuje rozliczenie w formie płatności cyklicznych wyłącznie w odniesieniu do jednej lub kilku wyraźnie wskazanych Usług.
- Dla skorzystania przez Klienta z płatności cyklicznych, niezbędne jest posiadanie przez Klienta karty płatniczej. Dalsze szczegółowe wymogi techniczne, od spełnienia których jest uzależnione korzystanie z płatności cyklicznych, mogą być określone w formie informacji widocznych dla Klienta w trakcie procedury nabywania Usługi / przedłużania Okresu abonamentowego / rejestracji na potrzeby korzystania z Okresu testowego – w Aplikacji sprzedażowej.
- W trakcie procedury akceptacji płatności cyklicznych, Klient będzie poproszony o wskazanie danych karty płatniczej, przy pomocy której będą realizowane płatności cykliczne oraz innych danych, niezbędnych dla realizacji płatności cyklicznych. W razie zmiany danych karty płatniczej lub zmiany innych danych, Klient jest zobowiązany wskazać w Aplikacji sprzedażowej nowe dane, w celu utrzymania możliwości dokonywania płatności cyklicznych.
- Klient jest zobowiązany do utrzymywania w okresie korzystania z płatności cyklicznych, karty płatniczej, którą wskazał Sprzedawca na potrzeby dokonywania płatności cyklicznych.
- Korzystanie z płatności cyklicznych jest dobrowolne. Klient może w każdym czasie zrezygnować z korzystania z tego kanału płatności w odniesieniu do wszystkich lub niektórych Usług.
- Po zaakceptowaniu przez Klienta płatności cyklicznych, na karcie płatniczej Klienta – w celu jej autoryzacji – może zostać tymczasowo zablokowana kwota w wysokości do 1 PLN, która zostanie zwolniona w terminie określanym przez bank Klienta (zwykle do 7 dni roboczych).
- Klient zobowiązuje się zapewnić, na karcie płatniczej wskazanej EcomRevolution.pl na potrzeby dokonywania płatności cyklicznych, odpowiednie środki na pokrycie należności za Usługę. Środki powinny być dostępne na karcie w takim czasie, aby było możliwe ich pobranie z zachowaniem terminów określonych w ustępach poniższych.
- Sprzedawca powiadamia Klienta na 3 dni przed terminem płatności za Usługę o upływie terminu płatności za Usługę oraz o konieczności zapewnienia na karcie płatniczej środków na potrzeby płatności. Powiadomienie następuje w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres Klienta wskazany w Aplikacji sprzedażowej.
- W powiadomieniu, o którym mowa w ust. 12, EcomRevolution.pl ma obowiązek zamieścić następujące informacje:
1) określenie Usługi, której dotyczy płatność;
2) określenie kwoty należności, terminu płatności oraz sposobu pobrania należności przez EcomRevolution.pl;
3) informacja o możliwości wyłączenia płatności cyklicznych dla danej Usługi i o sposobie dokonania tej czynności.
- EcomRevolution.pl ponawia powiadomienie, o którym mowa w ust. 12, w dzień terminu płatności za Usługę. Powiadomienie następuje w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres Klienta wskazany w Aplikacji sprzedażowej lub wiadomości SMS wysłanej na numer telefonu Klienta wskazany w Aplikacji sprzedażowej lub komunikatu widocznego w Aplikacji sprzedażowej.
- Jednocześnie z powiadomieniem, o którym mowa w ust. 14, EcomRevolution.pl podejmuje pierwszą próbę pobrania należności za Usługę z karty płatniczej Klienta. EcomRevolution.pl jest uprawniona do pobrania należności w kwocie wynikającej z Cennika Usługi obowiązującego Klienta.
- W przypadku niemożliwości pobrania należności za Usługę z powodu braku odpowiednich środków na karcie płatniczej Klienta Sprzedawca powiadomi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta w Aplikacji sprzedażowej lub wiadomości SMS wysłanej na numer telefonu Klienta wskazany w Aplikacji sprzedażowej, lub w formie komunikatu widocznego w Aplikacji sprzedażowej, o „nieudanej płatności” z powodu braku środków na karcie wraz z prośbą o uzupełnienie środków. W powiadomieniu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Sprzedawca informuje dodatkowo Klienta o sposobach postępowania w razie braku możliwości dokonania płatności w kanale płatności cyklicznych. EcomRevolution.pl będzie podejmowała ponowne próby pobrania należnej opłaty z karty płatniczej Klienta, począwszy od dnia powiadomienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym, aż do ostatniego dnia terminu płatności. Po każdej kolejnej „nieudanej płatności”, sprzedawca powiadamia Klienta, w sposób opisany w zdaniu pierwszym, o niemożliwości realizacji płatności.
- W przypadku uzyskania przez Sprzedawcę informacji zwrotnej o braku możliwości pobrania należności za Usługę z innych przyczyn niż brak środków na karcie płatniczej Klienta (np. utrata ważności karty, blokada karty), EcomRevolution.pl powiadomi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta w Aplikacji sprzedażowej lub wiadomości SMS wysłanej na numer telefonu Klienta wskazany w Aplikacji sprzedażowej lub w formie komunikatu widocznego w Aplikacji sprzedażowej, o „nieudanej płatności” z określonej przyczyny. W powiadomieniu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, sprzedawca informuje dodatkowo Klienta o możliwych sposobach postępowania w celu zapewnienia terminowej płatności za Usługę.
- Skuteczne dokonanie płatności za Usługę w kanale płatności cyklicznej powoduje skutki, jakie Regulamin EcomRevolution.pl oraz regulaminy mające zastosowanie do poszczególnych Usług, wiążą z dokonaniem płatności za daną Usługę.
- Jeśli w toku powyższych czynności nie uda się przed upływem terminu płatności pobrać należności za Usługę, wówczas:
-
-
- od dnia 3 po upływie terminu płatności za daną Usługę, kanał płatności cyklicznych ulega automatycznemu wyłączeniu w odniesieniu do tej Usługi, bez konieczności składania przez Strony jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń
- stosuje się postanowienia Regulaminu EcomRevolution.pl oraz regulaminów mających zastosowanie do poszczególnych Usług, dotyczące skutków braku terminowej płatności za Usługę.
-
7. Klient może w każdym czasie zrezygnować z płatności cyklicznych w odniesieniu do wszystkich lub niektórych Usług. W celu rezygnacji z płatności cyklicznych, Klient wprowadza odpowiednią zmianę na swoim profilu w Aplikacji sprzedażowej. Rezygnacja wywołuje skutek od dnia dokonania przez Klienta zmiany w Aplikacji sprzedażowej, w sposób określony w zdaniu poprzedzającym. Zakończenie korzystania przez Klienta z płatności cyklicznych w odniesieniu do danej Usługi następuje wówczas automatycznie.
§ 7
REKLAMACJE
- Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży, podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
- Sprzedawca odpowiada na zasadzie rękojmi, na postawie Kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
– wymiany towaru na nowy;
– naprawy towaru;
– obniżenia ceny;
– odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
5. Wybór żądania zależy od konsumenta. Jeżeli przedsiębiorca nie zgadza się z tym wyborem, może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale musi się to odbywać w ramach przesłanek dozwolonych prawem.
6. Klient-Konsument zostaje objęty przepisami zawartymi w Kodeksie cywilnym w zakresie rękojmi za wady.
7. Jeżeli Klient nie osiągnął ani jednego zamówienia internetowego, stosując się do całości planów z modułu 10 Kursu Zostań Uczniem ma możliwość, nie później niż w 30 dni kalendarzowych od dnia zakupu ubiegać się o zwrot pieniędzy za Kurs Zostań Uczniem.
§ 8
ZWROTY, ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres kontakt@ecomrevolution.pl.
- Klient będący konsumentem oraz klient-konsument prowadzący działalność gospodarczą, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy.
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.
- W przypadku zauważonych braków, wad w produkcie lub niezgodności z zamówieniem, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy na adres kontakt@ecomrevolution.pl.
- Klient Konsument prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będzie miał możliwość skorzystania z prawa odstąpienia od umowy jako Konsument, wyłącznie w przypadku, gdy nie będzie to dotyczyć bezpośrednio branży, w której specjalizuje się przedsiębiorca, a sam zakup nie ma charakteru zawodowego.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za towar, w ten sam sposób jaki zostało opłacone.
§ 9
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami, a w przypadku prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej, nie posiadających charakteru zawodowego Sprzedającego.
- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń.
- W przypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.
§ 10
DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Klienta również w innym celu niż realizacja zamówienia po uprzednim uzyskaniu jego zgody.
- Dane osobowe użytkowników serwisu są chronione, zgodnie Polityką prywatności dostępną na stronie internetowej Sklepu.
- Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta (np. komputerze, tablecie, smartfonie), zgodnie z Polityką Cookies dostępną na stronie internetowej Sklepu.
§ 11
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Aktualny Regulamin sklepu Internetowego jest publikowany na stronie ecomrevolution.pl oraz na każde żądanie Klienta może zostać przesłany drogą elektroniczną na wskazany w formularzy rejestracyjnym adres e-mail.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu. Do umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy sprzedaży.
W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: kontakt@ecomrevolution.pl lub telefonicznie 510-114-901.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 07.12.2023r.